sobota, 11 stycznia 2014

Youtuberzy ;)

   Hej. Od całkiem nie dawna zaczęłam oglądać pewnego youtubera Urbana. Pierwszy jego filmik, który oglądałam był o błędach językowy. Bardzo mnie zaciekawił i zaczęłam oglądać resztę jego filmów. Od razu zaczęłam go subskrybować. Filmiki są krótkie, ale bardzo interesujące.  Mamy podobne zdanie na różne tematy. Polecam do oglądania, gry będziecie mięli chwilę wolnego czasu.
  
   Moimi ulubionymi youtuberami są AbstrachujeTV oraz 5 Sposobów na... ich wspólny odcinek był naprawdę rewelacyjny. Gdy tylko zobaczyłam kto będzie gościem specjalnym, natychmiast go obejrzałam. To było połączenie tego co kocham z tym co uwielbiam. 
  
    Pierwszą osobą, która za subskrybowałam był Niekryty Krytyk. Oglądam go już od bardzo dawna i szkoda, że tak rzadko dodaje coś nowego. Czytałam jedną z jego książek i bardzo mi się spodobałam. Nawet zastanawiałam się nad zakupem wszystkich.
  
   Do oglądania ChocolateMilkVlog zachęciła mnie koleżanka. Jego filmiki były bardzo interesujące i śmieszne. Gdy dowiedziałam się, że już nie będzie nagrywał, byłam smutna i mało nie rozpłakałam się na jego pożegnalnym filmiku. Na szczęście wraca do nagrywania i mnie to bardzo cieszy.
Mięliśmy podobną historię - ja nie mogłam żyć bez piania, a on bez nagrywania.

  Wobec obiektywu odkryłam też całkiem przypadkiem, ale od razu spodobały mi się jej filmy i oglądam każdy nowy z miłą chęcią. Zabawnie opowiada o różnych swoich historiach i o różnych tematach.

   Moją uwagę przyciągnęli też Lekko stronniczy , bracia AdBuster i SciFun  oraz  VlogMateusz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz