czwartek, 2 stycznia 2014

"obgadywanie Justyny"

  Hej. Mimo takiego tematu nie będę nikogo obgadywać. Z nudów przeglądałam statystyki mojego bloga i natrafiłam na "Wyszukiwane słowa kluczowe". Przeglądając te wpisy moim oczom ukazały się słowa "obgadywanie justyny". Bardzo się zdziwiłam. Widząc ten tekst trochę się zasmuciłam. Od razu pomyślałam, że to ktoś może z moich znajomych zrobił coś na żarty. Postanowiłam to sprawdzić. Wpisując słowa kluczowe w wyszukiwarkę rzucił mi się w oczy jakiś list na temat obgadywania napisany przez Justynę. list Przeczytałam go, ale na szczęście nie mam aż tak wielkiego problemu. Po prostu zbieżność imion, ale gdy zobaczyłam, że przy pierwszych 4 stronach w nagłówkach są słowa "obgadywanie" i "Justyna" zdziwiłam się. Nie sądziłam, że moje imię może tak często występować z takim słowem. Może, dlatego, że Justyny mają coś do powiedzenia na temat obgadywania. 
  Jeżeli nie czytaliście jeszcze mojego postu na ten temat to on jest tu post.


1 komentarz:

  1. 3 moje ulubione wyszukiwane słowa kluczowe : "bluzka zuzanna", "dostac prezent blogspot", "maja kot"... wtf?

    OdpowiedzUsuń