niedziela, 5 maja 2013

Obgadywanie

 Wszyscy wiedzą o co chodzi, bo każdy się spotkał z opinią innych na swój temat.
Koleżanka ci mówi, że twoja inna kumpela na ciebie gada... Jesteś bardzo zła, a twoja koleżanka pociesza cie słowami "Nie przejmuj się ona nie jest lepsza..." i wtedy się zaczyna. Ty ze złości też ją obgadujesz. Następnego dnia dostajesz wiadomość od tej kumpeli "Ja ci nic nie zrobiła ani nic na ciebie nie powiedziałam, myślałam, że jesteś inna..." Ty zaskoczona  nie bardzo wiesz o co chodzi.
 A chodzi o to, że twoje znajome omówiły się i jedna z nich cię podpuszczała, żebyś ty jak najwięcej mówiła i mały bonus to co dodała od siebie, zwaliła na ciebie. Robią to tylko po to... no właśnie po co ? Bo są zazdrosne.
 

Jeśli gadasz coś na mnie, to wiedz, że ja i tak się dowiem o tym...prędzej czy później. Ale jeśli masz coś do mnie do mi to powiedz. Przynajmniej będę wiedziała.



 Ja nie obgaduję innych, mówię o tym świadomie i chcę, żeby inni tez na mnie nie gadali. Przekonałam się na własnej skórze jak to jest, więc mam o czym mówić.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz