wtorek, 7 maja 2013

Piękno...

Podam i skomentuję kilka tekstów, które mnie wkurzają.
1. "Jestem brzydka" - mów to swoim koleżankom, (niech wiedzą ale mów to im setki razy) i najważniejsze...dodawaj codziennie swoje zdjęcia(najlepiej co najmniej 5) i komentuj, że wcale nie jesteś ładna, ani piękna... Dodawaj komentarze do zdjęć,  na których jesteś, że strasznie wyszłaś i ta osoba nie powinna wstawiać tego zdjęcia.(oczywiście robiąc tą fotkę proś o najładniejszą ze wszystkich)
  Wszystkie dziewczyny są piękne, ale każda na swój sposób. Nie mówmy, że jesteśmy brzydkie, ani nie mówmy tak na innych. 

 Trzyma nieśmiałych i wrażliwych z dala od siebie, przyciąga  pewnych siebie kretynów z przeciętnym ego.

 2. "Jestem gruba"- o tym też informujmy znajome(koniecznie, tak jak w punkcie powyżej). Oczywiście nie odmawiaj sobie słodyczy, pizzy, ani chipsów.  Nie ćwicz na wychowaniu fizycznym. Mów i czekaj aż koleżanki będą zaprzeczać twoim słowom. Jesteś za gruba to idź na dietę, a takie mówienie nic nie da.
 No nawet jeśli masz kilka kilogramów więcej to co z tego ? Nastolatki jeszcze dojrzewają rosną to i tak te kilogramy znikną. 



5 komentarzy:

  1. haha, Jak pisałaś w 2 punkcie: "Oczywiście nie odmawiaj sobie słodyczy, pizzy, ani chipsów. Nie ćwicz na wychowaniu fizycznym."
    To było o mnie? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie. Nie o tobie, bo ty nie mówisz, że jesteś gruba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog ! Wpadniesz? Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ja też tak uważam i mnie też to wkurza -.-

    Świetny blog ;)
    http://assykate100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń