sobota, 1 czerwca 2013

Trochę o mnie :)

 Z okazji Dnia Dziecka życzę każdemu dziecku Wszystkiego Najlepszego i spełnienia marzeń. :*
 Dokładnie miesiąc temu założyłam tego bloga. Postanowiłam, więc napisać coś o sobie. Niektórzy mogli pomyśleć "Krytykuje wszystko, a nawet nie pokazała siebie". Dzisiaj się dowiecie czegoś więcej o mnie.

Nie lubię mieć nie jasnych relacji z innymi. Jeśli ktoś mnie denerwuje lub wkurza to staram się jakoś z nim to wyjaśnić. Wolę mieć kilka kumpeli niż całą masę znajomych. Chcę wiedzieć na kim mogę polegać i z kim mogę pogadać.  Jeśli ktoś coś mi zrobił, ja mu dałam jeszcze jedną szansę a ta osoba się nie zmienia, to już kończę znajomość. Nie lubię "owijania w bawełnę", jeśli coś do mnie masz, mów otwarcie. Nic złego nie zrobię. :)

Gdy ostatnio kłóciłam się z pewną osobą, ona napisała mi :
-"Nawet nie wiesz co inni o tobie mówią..."
Zapytałam :
-"Znam ich ?"
Odp :
-"Trochę."
Znów zapytałam:
- "Gadałam z nimi chociaż ?"
Odp :
-"Nie."

To mnie rozśmieszyło. Nie doprowadziło do płaczu, tylko rozśmieszyło. Jedyne co mogę powiedzieć o tym, to że wcale mnie to nie interesowało co mówili. Te słowa wystarczyły. Nie będę się przejmować tym co myślą o mnie ludzie, który mnie nie znają. Jeśli ja kogoś nie znam to nic o nim nie mówię. No chyba, że widzę jak odnosi się do innych.

Na razie to tyle. Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś jeszcze więcej to piszcie w komentarzach lub na Asku.

3 komentarze:

  1. To było głupie, nie gadali z tobą a cię obgadują. Nie lubię takich ludzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie to jest najśmieszniejsze, obgadują ludzi pomimo tego, że nie znają :) nie trzeba się przejmować!
    pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń