piątek, 28 czerwca 2013

Wakacje

Drodzy czytelnicy ogłaszam wam, że rozpoczęły się wakacje. Ogłosiłam wam to ponieważ na pewno nie wiecie, bonie chodzicie do szkoły i nie wiecie. (hahah ;D)

 Ciesze się, że już nadeszły wakacje, lecz nie mogę uwierzyć, że tak szybko.Wspominam, że dopiero nie dawno rozpoczęłam i poznawałam nową szkołę... a to już rok chodzenia do niej.

O wakacjach już rozmyślałam od września, planowałam sobie co i z kim będę robiła. Niestety moje plany się zmieniły, bo zmieniły mi się kumpele.
W moich planach są wycieczki rowerowe, bo kocham jeździć na rowerze.

Oczywiście jak w wakacje spanie do południa i siedzenie do północy. Jak na razie nie mam więcej planów. Zobaczymy co będzie. Nie chce nic planować, żeby później nie mówić, że to były głupie wakacje, bo nie robiłam to co zaplanowałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz